Friday 6 July 2012

Friday night

Vi har en fantastiskt fin fredagssommarkväll. Jag har varit borta två dagar och tycker valparna är mycket större än när jag åkte men det är kanske inbillning. Jag tog lite bilder innan valparnas kvällsmat och de verkade lite trötta men efter maten blev det en väldig fart på dem. Jag försökte ta några bilder på springande valpar men det gick väl sådär. De är alltför snabba för mig.

We are enjoying a lovely evening up here in the north. I have been away working for two days and the puppies look much bigger than when I left. After supper the temperature had dropped enough for the puppies to enjoy a bit of running around the garden.


Mr White Tail running


Miss Brown


Mr White


Mr White


Mr White Tail


Miss Brown


Mr Brown


Mr White Tail, Mr Brown and Mr White


Mr White chewing on a ball and wagging his tail


Miss Brown


Mr White Legs


Miss and Mr Brown


Miss Brown



No comments:

Post a Comment